18 Eylül 2010 Cumartesi

Bakış Açısı

Bazen bazı şeyler insana öyle kapak oluyor ki. Açıklayayım. İnsan iki kişinin çıktığını öğreniyor, çok alakasız olduklarını düşünüyor ve "3 hafta sürmez onlar" diyor, daha sonra da "çocuk da zaten kızı sevmiyormuş" cümlesini ekliyor. Sonunda ne oluyor? O çift haftalarca çıkıyor; belki ben yazarken bu yorumu yaptığım çiftlerden biri hala çıkmaya devam ediyor bile olabilir. Bundan çıkarılacak dersin ne olduğunu inanın ben de bilmiyorum. Sanırım gerçekten aşkı en beklemediğimiz insanlar, en beklenmeyecek çiftler birbirlerinde bulabiliyorlar ya da biz onlara aşkı bulamamamızdan ötürü öyle bir bakıyoruz ki, onların birbirlerinde gördüklerini biz bırakın görmeyi, anlayamıyoruz bile.

Belki günün birinde bu yorumları yapmış her insan gibi benim de karşıma biri çıkacak ve benim gözlerimle onu gördüğüm gibi kimse göremeyecek. "Kıskanç" insanlar aramızda sevgi olmadığınının dedikodusunu yapacaklar; ama sanırım aşk denilen şeyin büyüsü de bu. Görüşün değişmesi, maddi manevi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder