21 Aralık 2010 Salı

Gelecekteki Deniz'e Mektup

"No, I know, I'm no Superman"

 Sevgili Deniz,
Biliyorum, bugün hayatının en önemli kararırını verdin. Şu anda bu mektubu okurken, nasıl bir ruh hali içinde olduğunu ya da nasıl bir ortamda yaşadığını bilemiyorum; tahmin edemiyorum. Bulunduğum noktada gelecek karanlık olmasa da sisli, buğulu.
Belki şu an hayatın boyunca "Masabaşı iş yapmam ben!" demene rağmen; oturmuş, patronunun istediği yazıyı hazırlıyorsun; bir yandan da, beni verdiğim karar yüzünden suçluyorsun. Belki de gerçekten tüm hayatın boyunca seni mutlu edecek tek iş olan oyunculuğu yapıyorsun ve her şey olacağına varacakmış diye düşünerek, hayatın seni getirdiği noktaya seviniyorsun.
Emin ol, hiçbir şey benim için kolay olmadı. Hayallerimden vazgeçmek adına burada kalmayı seçmedim ben; sadece bir şey hatırladım: Ben superman değilim. Birçok şeyi bir anda yapamıyorum; bu noktaya kadar yapabileceğimi sandım; ama yanılmışım. Elimden sadece bir tek iş geliyor.
Senin gelecekte işkolik, gözünde gözlükler, kalem etek giymiş bir işkadını olmaman için elimden geleniyle herkesi uyardım. Oyunculuktan saparsam, onlar bana benim aslında ne olduğumu; sistemin beni olmaya zorladığı kişiden farklı olduğumu hatırlatacaklar. Eğer sen bunlara rağmen hayallerinin peşinden gitmeyip, kolaya kaçıyorsan; o benim suçum değil. Senin suçun.
Ben hep hayallere inandım, her şeyle ilgili. Sen hayallerimden vazgeçtiysen, sen ben değilsin. O zaman ben bile kendimi tanıyamam.
Kafamda hep soru işaretlerinin kalmasına neden olma.


Sevgiler
Deniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder