12 Aralık 2010 Pazar

Green Eyes

Çok etkilendim ve bunu yazmak zorundayım.
Birkaç gecedir rüyalarımda bir adamı, bir çocuğu, yüzünü kestiremediğim birini görüyorum. O kadar garip ki, bir anda rüyama alakasız bir şekilde elinde gitarıyla giriyor ve Coldplay'den "Green Eyes" söylemeye başlıyor. Söyleyenin sesi Chris Martin olsa da, rüya esnasında şarkıyı söyleyenin adamın kendisi olduğunu düşünüyorum.
Her gece uyurken (!) kendime sabah kalktığında söyleyenin kim olduğunu hatırlayacağım diyorum; ama uyandığımda aklımda kalan tek şey Chris Martin sesli bir adamın bana şarkı söylediği oluyor. Sanırım gerçekten de o adamı tanımıyorum.
Ama kabul etmeliyim. Etkilenmedim değil. Sonuçta bir insanın karşısına geçip green eyes söyleyen nadir olur herhalde; fakat bu gece de rüyama girerse üzüleceğim artık. Şarkıları boşuna söylüyor. Sabah uyanınca onu hatırlayamıyorum bile. İsterse gerçek hayatta beni yolda ya da bir yerde bulup, bana bu şarkıyı söyleyebilir. Hem beni rüyamda bile bulduktan sonra, gerçek hayatta bulması o kadar da zor olmasa gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder