13 Ocak 2011 Perşembe

Soguk Savas

Bazen oturup dusunuyorum da, sanirim insanlarin bana soyledikleri hakli bir sey var: "Gokten bir klozet dusse, o anca anca Deniz'in kafasina duserdi." Ne yalan soyleyeyim, valla duserdi. Ornegin, piyango bileti aldim, bilet kayboldu. Iddaa oynadim 30 yildir manchester cityi yenen arsenal, yenemedi. Trene binerken kapisi kapandi, kapinin arasinda kaldim. 3 sn ile tren kacirdim, 15 dk sonra gelmesi gereken tren 40 dk sonra geldi. Bir hafta icinde bindigim butun trenler kacarsiz bozuldu. Film editliyordum, editing bitti; ama save tusuna basamadan bilgisayar kapandi. Hmm... Biraz daha dusuneyim. Heh, yemekhanedeki paketli kazandibimden kil cikti. (Igrenc degil mi?) Ondan sonracigima, kazandibi yerine portakal aliyim dedim, portakalin ustunden kocaman bir zimba cikti. Sonuc olarak, bunlar gibi binlerce sey basima geldi; ama artik hatirlayamiyorum bile hepsini.
Her seyin boyle ust uste geldigi anlarda, basimi yukariya cevirip, "NEDEN BEN?" diye sormak istiyorum. Sonra icimden bir ses diyor ki: "Deniz, sen yilmamalisin. Evrene yenilme."

Iste evren, sana karsi geliyorum. Koy bakalim butun kozlarini ortaya, geleceksen gorecegin var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder