23 Ağustos 2010 Pazartesi

Dip Boyası

Bugün eve dönüyordum ki bir olaya şahit oldum. Aslında ülkemizde çoğu zaman gerçekleşen ve pek de şaşırtıcı olmayan bir şeydi bu; ama nedense bu sefer bu durumu kelimelere dökmek istedim.
Sırtımda 30 kiloluk çantamla sokakta yürüyordum, sarı boyalı; fakat dip boyası gelmiş olan genç bir kızın yürüdüğünü gördüm. Dedim neden ülkemizde saçlar bu kadar sarıya boyatılıyor be kardeşim?! Ondan sonra karşıdan gelen 3 tane erkek, kafalarını baykuş misali 360 derece çevirip bir yere doğru bakmaya başladılar. Ne olduğunu anlamayıp ben de baktıkları yöne kafamı çevirdim ve dip boyası gereken kıza baktıklarını farkettim. Sonra kendi kendime sordum: Nedir bu ülkemizdeki erkeklerin gerçekçi bile görünmeyen sarı boya zaafı?
Güzel boyalı saç vardır; göze çarpmaz ve ancak bakımlı kadınların altından kalkabileceği bir şeydir güzel boyalı saç. Bir de bugünkü gibi platinium saçın altından çıkan siyah saç vardır, işte o bir durum değil, bir kişilik sanırsam. Demet Akalın'ın başlattığı; ancak gerçekten de bakımsız görünen bu moda ve modanın sembolü olduğu kişilik.
Ne olursa olsun, eğer bu kızların erkek bulma şansını arttırıyorsa platinium korkunç saçları, kızları da suçlayamam; ama onlara şöyle bir uyarım var: Küreselleşme sayesinde Türk erkekleri gerçek sarışınlara ulaşacak ve gerçek rengin peşinden gideceklerdir. O zamana kadar erkekleri kafaladınız kafaladınız, kafalayamadınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder