26 Ağustos 2010 Perşembe

Son Zamanlar

Son zamanlarda yazdıklarıma bakıyorum da, hep şikayetçi olduğum şu erkek milletinden bahsetmişim. Sonra dedim: Kızım senin hayatında son zamanlarda neler oluyor da böyle şeylere takılıyorsun?! Valla doğru, dershanenin de başlamasıyla içimde sönen hayat ateşini oralarda buralarda tespitler yaparak geçiriyorum; ama biliyorum ki içimde yüzleşemediğim ve derinlere attığım şeyler var. Genellikle hepimiz böyle yapıyoruz, düşünmek istemediğimiz şeyleri en diplere atıyoruz. Eğer gerçekten Inception teknolojisi gelişmiş olsa, büyük ihtimalle Leonardo DiCaprio rüyalarıma girip, bilinçaltımdaki korkunç sırların hepsini gördükten sonra dünyaya hemen dönüp elindeki topacı çevirerek kendine gelmeye çalışırdı.
Sanırım hayatta en iyi yaptığım şey, bir şeylerden kaçmak ve denememek. Bu yüzden ne yaptım? Facebook'umu ve Twitter'ımı kapattım. Kendime kaçacak daha fazla alan verdim ve adını da "hayatıma marjinal değişikliklere gidiyorum" koydum. Hem de daha gizemli bir havam da olmuş oldu. Sertab bile arkamdan "Yok mu bir haber alan, yok mu gören" diyor o derece.
Eğer çözüm bulamıyorsanız size de tavsiye ediyorum, kaçın. İşe yarıyor, en azından şimdilik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder