16 Ağustos 2010 Pazartesi

Operatör Sıkıntısı

Ben geri kafalılardanım sanırım ya da melankolik bir insanım da diyebilirim. Yaklaşık iki ay öncesine kadar Aycell SIM kartı olan biriydim ve gerçekten bırakıp gidemedim o SIM kartı. Çocukluğumu, gençliğimi, bütün anılarımı içinde barındırıyordu. Atılan o mesajlar, konuşulan o konuşmalar... Sanki o kart bütün sırlarımı biliyor gibiydi. Bugün ise denizde 2 saniye açılınca çekmeyen o kartımdan kurtulmaya karar verdim. Bütün anıları gözden çıkarmıştım. Ne yazık ki, o anda da avea beni bırakmadı. Ben de bu yüzden benimle yaşlanan SIM kartımı sattım ve Avea müşteri hizmetlerine: "Bana ya SIM kartımla uyumlu bir blackberry bold verin, ya da ben Turkcell'li olurum..." derim.
Ama ne yapalım, "Turkcellli'nin gücü Turkcell'in çekim gücü" lafı doğruymuş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder